Termeni și condiții de utilizare
Termeni si conditii generale
Site-ul seedpartner.ro este proprietatea SEED GREEN PARTNER SRL. Acest document stabileste termenii si conditiile in care puteti utiliza site-ul seedpartner.ro, numit generic in continuare seedpartner.ro. Conditiile de comanda a produselor si serviciilor oferite sunt similare oricarei magazin online. Orice incalcare a regulilor si condiitiilor aratate in cele doua documente poate constitui infractiune/contraventie si va fi raportata autoritatilor. Accesul si utilizarea site-ului seedpartner.ro se face sub autoritatea acestor reguli. Utilizarea site-ului, logarea si accesul la servicii presupun implicit acceptarea acestor termeni si conditii, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.
Datele Clientilor
Datele obtinute de la clienti nu vor fi folosite decat in scopul livrarii produselor/serviciilor comandate si pentru a lua legatura cu clientii. Informatiile personale puse la dispozitia site-ului seedpartner.ro, pentru a putea primi sau utiliza unele produse/servicii, sunt protejate in conditiile legii Legea 677/2001 respectiv GDPR.
Pretul produselor
Pretul pe care il veti plati pentru produsele cumparate de pe site este cel afisat la momentul cand ati efectuat si confirmat comanda. seedpartner.ro isi rezerva dreptul de a schimba preturile fara a le transmite clientilor pe alta cale decat modificarea preturilor afisate pe site. Modalitatile de calcul ale pretului sunt cele afisate pe site. Taxele de expediere sunt platite de catre cumparator.
Livrarea produselor
Livrarea produselor se face, in mod normal, prin Sameday in sistem ramburs sau prin alte firme de curieriat rapid. Pretul livrarii poate diferi in functie de firma de curieriat care efectuaza livrarea. Mai multe despre termenii si conditiile seedpartner.ro le gasiti pe pagina Politica de livrare.
Produsele livrate nu se returneaza decat in cazul in care sunt defecte.
Raspunderea si drepturi rezervate
Nu ne asumam nici o responsabilitate si nu putem fi facuti vinovati de nici un prejudiciu rezultat in urma accesarii informatiilor prezentate in acest site sau in urma folosirii in mod necorespunzator a produselor achizitionate prin intermediul acestui site. Informatiile cuprinse in produsele noastre nu trebuie luate ca fiind o garantie a succesului.
- Toate informatiile din acest site sunt publicate cu scop informativ. Pozele atasate la produse sunt informative si in unele cazuri nu corespund realitatii.
- Ne asumam dreptul de a nu onora acele comenzi care nu prezinta suficienta seriozitate. Nu suntem obligati sa dam nici un fel de explicatii in acest sens si nici sa anuntam decizia noastra cu privire la aceasta problema. De asemenea, ne rezervam dreptul de a nu mai expedia colete si a presta servicii persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile, pecuniare sau de alta natura, fata de seedpartner.ro.
Obligatiile clientului
Clientul are obligatia sa ofere datele corecte si sa ridice coletul cu plata pretului de rigoare. Oferirea de date incorecte sau incomplete va duce la anularea comenzii efectuate.
Neridicarea coletului sau neexecutarea obligatiilor, pecuniare sau de alta natura, fata de seedpartner.ro va duce in mod automat la neluarea in calcul a urmatoarelor comenzi care vor efectuate (de la acelasi USER sau/si de la acelasi IP).
Politica de Retur
Returnarea unui produs se poate face în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Returul se face doar printr-o firma de curierat astfel: Clientul specifica contul IBAN precum si numele titularului de cont pe o copie a facturii si il trimite o data cu produsele returnate.
Taxa de transport pentru retur va fi suportata de catre client
Serviciul Retur in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
în termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract. Vă vom rambursa sumele utilizând aceeaşi metodă de plată pe care aţi utilizat-o dumneavoastră pentru tranzacţia iniţială, excepție făcând situațiile în care ați solicitat plată ramburs. În cazul plății ramburs vă vom returna sumele exclusiv prin ordin de plată în contul bancar indicat de dvs.
Contravaloarea produsului/produselor va fi returnata către dvs. in maximum 10 zile de la primirea produsului și verificarea stării acestuia. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice sau produsele cărora le lipsesc accesorii. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, cu certificatul de garanție în original și cu toate documentele care au fost livrate împreună cu produsul. Dacă produsul a fost însoțit de eventuale cadouri sau bonusuri acestea trebuie returnate. Dacă s-au cumpărat mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor Cumpărătorul trebuie să se asigure că doar unul singur a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă dacă sunt sigilate. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile / cadourile cu care a fost livrat. În cazul consumabilelor de orice fel, produsul se acceptă doar dacă este sigilat. În caz contrar se scade valoarea consumabilelor desigilate din valoarea totală. Dacă produsul a fost desigilat și testat de către client trebuie adus curat pentru ca returul să fie acceptat. Vă rugăm să nu lipiți etichete pe ambalajul original al produsului. Produsele folosite sau cu semne de deteriorare vor fi refuzate de la retur.
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.
Veţi trimite înapoi sau livra bunurile sau le veţi preda în magazinul Pofta de Verde sau curierului, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea din prezentul Contract. Termenul este respectat dacă trimiteţi înapoi bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Dacă nu ne predaţi bunurile în magazinul Pofta de Verde sau dacă nu trimiteţi produsele înapoi prin intermediul unui curier veţi suporta costurile directe.
La retur, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nefolosit, pungile nedesfacute, fara pete sau rupturi și în cutia în care au fost livrate.
Coletul trebuie sa contina factura sau o copie a acesteia, si datele bancare pentru retur.
In cazurile speciale de retur (argumentate, vezi formularul de retur) pe langa transport beneficiarul trebuie sa plateasca o taxa de manipulare / coletarie in valoare de 100 Ron + TVA.
Conditii de plata
Puteti realiza plata in trei moduri. Alegeti-l pe cel mai convenabil dintre acestea:
- Plata ramburs prin Sameday (recomandat)
- Transfer bancar (ideal pentru persoanele juridice)
- Plata prin card (recomandata pentru persoane fizice)
Plata ramburs prin Sameday. Comanda se achita in momentul in care veti primi coletul de la reprezentantul Sameday. Utilizand aceasta metoda, va trebui sa platiti doua lucruri: in primul rand rambursul coletului (suma exacta a comenzii), iar in al doilea rand, transportul coletului, care va fi platit la destinatie. Folosind aceasta metoda, puteti face livrarea la orice locatie (acasa, serviciu, etc). Nu este nevoie ca adresa de expeditie sa coincida cu adresa de livrare.
Transfer bancar - metoda preferata. Metoda de plata preferata de clientii cu persoanalitate juridica. Transferul bancar se va efectua conform facturii primite pe mail, originalul facturii fiind prezent in colet. Comanda va fi procesata dupa ce primim confirmarea platii pe email. Factura nu va contine si plata transportului (prin una din cele doua metode disponibile), in acest mod coletul ajungand la dvs cu obligatia platii taxelor de transport. Important ! In cazul comenzilor la care s-a optat pentru plata cu Ordin de plata, comenzile vor fi expediate catre client numai dupa primirea si incasarea platii corespunzatoare sumei de pe factura proforma. In cazul neincasarii pretului comanda respectiva va fi anulata automat. Preţul se consideră incasat la data creditarii contului bancar al Societăţii cu suma aferentă comenzii.
Plata online cu cardul. Este o metoda de plata preferata de clientii persoane fizice si este realizata prin sistemul MobilPay (al Netopia Payments). Plata se efectueaza automat. Tranzactia urmeaza sa fie confirmata printr-un e-mail pe adresa asociata contului tau de utilizator. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Modificari
Termenii si conditiile de mai sus pot fi modificate fara o anuntare prealabila, varianta in vigoare fiind mereu disponibila pe site.